۵/۰۹/۱۳۸۹

بدبخت ترین آدم روی زمین


خوش به حال او ، خوش به حال بدبخت ترین آدم روی زمین ، او با خیال راحت می تواند غر بزند .
اگر من از پادرد بنالم ، کسی هست که پا ندارد .
اگر از بی پولی شکایت کنم ، چه بسیار است بی پول تر از من
اگر به دلتنگی هایم گلایه کنم ، هستند کسانی که حتی کسی را ندارند که برایش دلتنگ شوند
اگر با درس و کار زیاد مشکلی دارم ، فردی را دیده ام که روزی 20 ساعت به سخت ترین کارها مشغول است
اگر آزاد نیستم که هر کاری بکنم ، می شناسم آن مرد زندانی را که بی هیچ گناهی باید تا ابد در حبس بماند و از هر زیبایی به دور باشد
آری ، خوش به حالش ، خوش به حال
بدبخت ترین آدم روی زمین ، ولی او کیست ؟ چه کسی او را دیده یا حتی نامش راشنیده ؟ مگر این بازی زندگی نیست ؟ همیشه کسی هست که بدبخت تر از تو باشد ، و او امید زندگی توست ، امید شروعی دوباره ، و مبارزه با مشکلات ، تا رسیدن به آن چه که دوستش داری .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

همیشه کسی هست که بدبخت تر از تو باشد ، و او امید زندگی توست.
خیلی زیبا نوشتی. این جمله را دوست داشتم. موفق باشی.

Unknown گفت...

میزان بدبختی آدم ها بستگی به اندازه ظرفشون داره. اونهایی که فکر میکنن ظرف بزرگتری دارن ولی چیزی توش نیست، بیشتر احساس بدبختی میکنن.

ناشناس گفت...

همیشه کسی هست که بدبخت تر از تو باشد ، و او امید زندگی توست.
این جمله را دوست داشتم . خیلی زیبا می نویسی . موفق باشی.